czwartek, 23 grudnia 2010

Pod ścianą chwały

10 komentarzy:

anestoholix pisze...

Moje pierwsze ulubione. :)

endo pisze...

w sensie, że żadne Ci się do tej pory nie podobało? ;)

anestoholix pisze...

Nie. W sensie, że to będzie pierwsze (chyba) w katalogu "Ulubione", ale na pewno nie ostatnie. W sensie, że katalog jest otwarty. ;)

endo pisze...

niech Ci będzie;) jak po wigilii? dostałaś jakieś ciekawe prezenty?

anestoholix pisze...

Tak.. kolorową rózgę, zapachową rózgę i grającą rózgę (oczywiście Last Christmas). :D A Ty coś dostałeś?

anestoholix pisze...

Buu.. Wiedziałam, że nic nie dostałeś. :D

endo pisze...

Ja dostałem ciepłe majty, pidżamę i antyperspirant w sztyfcie! Teraz mogę spokojnie ruszać w miasto;)

anestoholix pisze...

I jeszcze dżel do włosów. ;)

endo pisze...

dżelu niestety nie mam, ale sprite jest dobry na wszystko ;)

anestoholix pisze...

na pragnienie..